Els examens finals de l’IOC es faran telemàticament

Bon dia!

Avui comencem amb el Bon dia, de Damaris

Els alumnes del curs de preparació a les proves d’accés a GS tenen les proves finals la propera setmana. Aquest any es faran telemàticament, concretament, el proper dimecres dia 29. Els exàmens estaran disponibles entre les 8 del matí i les 11:55 de la nit i, per tant, podreu accedir a cada examen en qualsevol moment entre aquesta franja horària.

Després d’iniciar l’examen d’una matèria, l’haureu de completar en el temps establert (65 minuts en la majoria de matèries) i en tot cas, abans de les 23:55h, hora de tancament dels exàmens. Cal tenir en compte, doncs, que si comenceu un examen més tard de les 22:50h, ja no disposareu de tot el temps establert per completar-lo.

Cal recordar que la direcció acadèmica d’accés a cicles ha modificat el sistema d’avaluació d’aquests estudis amb l’objectiu de beneficiar a l’alumnat en aquesta situació de pandèmia causada per la COVID-19. El nou sistema d’avaluació manté totes les indicacions de principi de curs i a més a més afegeix uns nous criteris. Aquests nous criteris donen ara més importància a l’avaluació contínua. La nota final serà calculada com la nota màxima del sistema d’avaluació antic i el nou, i per tant ningú en sortirà perjudicat. Trobareu aquest nou sistema d’avaluació a les guies d’estudi de les matèries. Si voleu el podeu consultar en aquest enllaç.

La publicació de notes serà el dijous 7 de maig a les 16:00 h.

Molta sort a tots els alumnes que es presenten.