Tallers d’economia domèstica

Aquest curs 2017/18, l’alumnat del GESO 2 i del curs de preparació a la prova d’accés de grau superior, han participat en 3 tallers d’economia domèstica a través de l’Institut d’Estudis Financers i del programa EFEC (d’alfabetització i educació financera a les escoles):

• Administrant els teus diners. Realitzat el 13 de febrer
  • Endeutar-se amb seny. Realitzat el 13 de febrer
  • Els impostos i tu.Realitzat el 6 de març

A través dels 3 tallers, els alumnes van poder entendre millors alguns dels conceptes claus de l’economia diària en l’àmbit domèstic.

Els tallers són impartits per treballadors voluntaris vinculats a entitats financeres (professionals en exercici o jubilats), professionals vinculats a associacions del sector econòmic financer i treballadors de l’Agència Tributària de Catalunya; així com per professors de secundària.

L’objectiu principal d’aquests tallers és dotar a l’alumnat de competències per gestionar els seus ingressos i despeses i ajudar a evitar episodis de sobreendeutament i d’exclusió financera.