Moment de canvis, moment d’oportunitats

Benvinguts i benvingudes al curs escolar 2019-20.

Aquest començament de curs hem viscut alguns canvis que ens han dificultat tenir la nostra web al dia, però ara que ja ens hem situat aprofitem per fer-vos-en 5 cèntims.

Vam començar els diferents ensenyaments el 18 de setembre, amb força afluència d’alumnat.

Per una banda, enguany, s’ha reincorporat la Marta Llorens, docent de l’àmbit de comunicació: “Benretornada!!!…. un plaer tornar-te a tenir entre nosaltres, t’esperàvem  amb candeletes!”.

Per una altra, li hem desitjat el millor a la Marianna Nadeu, excel·lent companya,  en triar un nou projecte professional personal. Només em queda dir que intentarem fer més grans i  sinó mantenir els projectes en els quals ella ha estat implicada, de la mateixa manera que ella ho ha fet mentre ha treballat amb nosaltres.

Enguany també, per primer cop, oferim els dos nivells del GESO al mati. Això ha suposat un canvi  en la convivència del dia a dia entre  l’alumnat del nostre centre i amb la resta d’alumnat de l’edifici Atenea. Desitgem que un cop més siguem exemple de convivència i ben entesa.

Tot l’equip docent creiem, al contrari que el Gran Wyoming: “…. mañana más, pero no mejor”, que aquest curs serà millor que l’anterior perquè farem TOT el possible perquè així sigui!!!

Tenim 6 grups de classe fantàstics, projectes  com  el d’esmorzars saludables i el de l’hort ecològic que volem continuar i ganes d’engegar noves idees, com participar en exposicions itinerants i treballar la cultura com a eix transversal.

Volem créixer com a centre i ganes no ens en falten!

Bon inici de curs a tots i totes.

Ana Lampreave

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *