Visita a la biblioteca de Salou

El dia 15 de novembre els alumnes de GESO 1 i 2 vam realitzar una visita guiada a la Biblioteca Pública Municipal de Salou. Abans d’entrar-hi, la M. Victòria ens va explicar que celebraven el 25è aniversari. També ens va recordar els avantatges d’anar a la biblioteca i les normes. A més, ens va informar d’on venia el finançament de la biblioteca i del que cal fer per fer-se el carnet.

Un cop dins, la bibliotecària ens va fer un tour per les diferents seccions. El que ens va agradar més va ser l’espai dels videojocs (on pots trobar les últimes novetats) i l’hemeroteca (on pots llegir tranquil·lament revistes i diaris). Les últimes instal·lacions, com ara la sala wifi o la sala d’estudi, ens van semblar interessants per facilitar l’estudi als joves i permetre que la gent treballi còmodament. També vam aprendre com trobar els llibres o recursos que buscàvem amb facilitat. Al final de la visita, vam fer un joc per practicar el que havíem après.

Els alumnes de GESO 1 i 2 volem agrair el temps i paciència que van tenir les bibliotecàries i el record que ens van fer arribar.

(Text escrit pels alumnes de GESO 2).