QUIN MUNT D’ACTIVITATS QUE FEM!

Durant aquest trimestre hem tingut molta activitat que també s’han anat publicant a l’instagram.

GES 1: Taller: Parlem de política
GES 2 Tallers d’economia domèstica de l’EFEC a càrrec de l’Agustí:
– L’economia del teu dia a dia
– Endeutar-te? Amb Seny!

Activitats a l’entorn del 8Març amb la participació dels dos cursos del GESO.

DONES que han fet HISTÒRIA.
L’alumnat del GESO ha triat la vida de 20 dones oblidades de la història de Catalunya per fer-ne una exposició al passadís del CFA ÀGORA i donar a conèixer les seves biografies!.

KAHOOT sobre el 8 de març amb preguntes i respostes amb el contingut de les biografies de les dones. L’alumnat mateix va dissenyar-ne les preguntes i les possibilitats de resposta.

La VEU de les NOSTRES MARES.
L’alumnat va realitzar diferents entrevistes a dones properes dins la seva família per veure si el temps ha fet canviar els rols de gènere.
Felicitats per la feina!!!
Gràcies a totes les mares per la vostra implicació i per compartir part de la vostra experiència i opinió amb nosaltres!!!

NO EREN BRUIXES, EREN DONES
A partir del material publicat per la revista Sàpiens (març 2011), l’alumnat del GESO va muntar una petita exposició sobre la persecució de les bruixes que es va fer durant l’edat mitjana a Catalunya. A més, també es va fer un treball transversal d’aquesta temàtica amb la matèria de llengua anglesa i literatura catalana. A  Anglès es va treballar vocabulari i a literatura catalana es va treballar un fragment de la “Comèdia dels dimonis” de Miquel Àngel Fernández.
Va ser el nostre granet de sorra per tal de col.laborar en la campanya iniciada el 6 de març: No eren bruixes, eren dones.
Bona feina alumnes!!!!

SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE EL PROCÉS D’INSCRIPCIÓ A LES PROVES D’ACCÉS de grau superior d’enguany. Només es va mostrar interessada una persona.

PROJECTE HORT REINVENTAT: Una proposta d’hort d’nterior de manera que l’agricultura regnarà pels nostres passadissos a partir del tercer trimestre. Els preparatius van anar a càrrec de l’alumnat del GESO i Formació Instrumental.

MÉS ACTIVITATS…
Per celebrar el dia mundial de la poesia:

-Olivera pintada amb poemes per part de les alumnes de CFI.

-Creació de poemes a partir de textos periodistics per part de l’alumnat de Castellà.

-Activitat de motricitat fina a través de làmines de dibuix per rascar.

Per practicar la conversa i les matemàtiques amb l’alumnat de CFI:

-Activitat reinventada Anem a la botiga! (a causa de les mesures Covid)

Pel que fa a a l’alumnat de Castellà:
Activitat Café turco… Olé!!!: Ja vam compartir aquesta setmana amb vosaltres una «Story» que ens havia arribat a través d’una alumna.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES I TOTS PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!

Tota la informació del dia a dia al nostre instragram: @cfaagora