NOU ANY, NOVA COLLITA

Un pensament molt comú, entre la gent, cinc minuts avanç de tocar les 12 de la nit del dia 31 de desembre, és plantejar-se nous propòsits. Des del tan típic “anar al gimnàs” com el de més introspectiu i molt necessari “estimar-nos més”.
Al nostre centre, les persones que el formem, sigui les professores com l’alumnat, tenim present que una vida saludable sempre ens aporta coses bones, i que la bona salut física també aporta una bona salut mental per tal de fer de l’amor i de l’amistat una bona font de benestar i plaer.
Una activitat que ens guia en el “mens sana in corpore sano”, malgrat l’origen d’aquesta locució no sigui exactament el que nosaltres interpretem a l’actualitat, és conrear el nostre hort. Per tant, NOU ANY, NOVA COLLITA.
L’alumnat del GES i d’Instrumentals ja ha començat les primeres tasques de conreu que ens donaran, d’aquí a poc temps, les primeres hortalisses com els enciams. Més endavant, tindrem tomàquets, bledes, cebes, pebrots, faves, pèsols, api i julivert. Estem segures que hem plantat unes bones llavors que, tard o d’hora, ens ompliran els cistells.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *