L’alcalde i la regidora d’Ensenyament ens visiten

Hem començat el segon trimestre amb la visita de l’alcalde de Salou, Pere Granados, i la regidora d’Ensenyament, Julia Gómez. El passat 15 de gener l’alumnat de diferents ensenyaments (castellà, GESO i curs de preparació per a les proves d’accés a CFGP) va tenir l’ocasió de conversar, en un ambient distès, amb els representants de l’Ajuntament i de preguntar-los tots els dubtes que tenien. Van sortir temes tan interessants i diversos com els ensenyaments que imparteix el nostre centre i la possibilitat d’ampliar-los, el projecte del Hard Rock Entertainment World, l’estat del paviment en diferents punts de Salou o l’ús de les plataformes (així és com el Termcat diu que hem d’anomenar els hoverboards!) i els patinets elèctrics. Tant les professores com l’alumnat agraïm profundament la visita.

Podeu llegir més sobre la visita en aquesta peça del Diari Més.