La primavera arriba amb retard

Mientras  haya  en  el  mundo primavera, ¡habrá  poesía!

Gustavo Adolfo Béquer

Com us comentàvem fa uns quants mesos, enguany el centre canvia de decoració amb el pas del temps. Tot i que l’hivern no s’ha deixat veure gaire aquest any, no ha estat fins que ha començat la primavera que ens hem posat amb la decoració del centre. L’estació del desgel i la floració ja s’ha apoderat d’algunes parets i finestres amb forma de flors i poemes, però aviat s’hi sumaran més expressions artístiques de l’alumnat de GESO 2 relacionades amb l’assignatura “Arts i artistes”. Un deixem aquí unes quantes fotos del procés de creació per part de tot l’alumnat del GESO. Un cop més, volem agrair la implicació de professores i alumnes des dels diferents mòduls i felicitar-vos pel resultat final!

I ja que parlem de primavera i de flors, no podem acomiadar-nos sense comentar que el 23 d’abril, aprofitant la celebració del dia de Sant Jordi, l’alumnat de GESO i de Castellà 2 va participar en una jornada especial amb treballs manuals que podeu veure aquí. Amb l’alumnat de GESO, a més, vam parlar de la tradició de Sant Jordi i la vam revisar des d’una perspectiva de gènere. També vam organitzar un concurset de mems de Sant Jordi, que exposarem aquesta setmana al centre.