Festa de final de curs (anticipada!)

Fa calor i es comença a sentir l’olor de final de curs, així que hem decidit celebrar-ho avui, tot i que les classes continuaran un parell bo de setmanes més. Hem començat la festa a les 10 del matí amb una prova per desvetllar els més mandrosos i, de passada, esbrinar quins dels nostres alumnes estaven al corrent de què passarà a Tarragona el mes que ve… Sí, parlem dels XVIII Jocs Mediterranis. I aprofitant l’avinentesa que Salou també serà seu olímpica, després de l’enquesta, hem seguit amb els nostres propis jocs mediterranis versió cucanya, que han fet despertar la competitivitat més sana de l’alumnat.

Hem continuat amb un esmorzar (també mediterrani) per recuperar les forces i després ens hem dirigit al Pavelló Municipal d’Esports, on ens han cedit la pista per a jugar a futbol. Per als que encara no en tenien prou amb els dos partits que s’han disputat, la festa ha acabat amb remullada a la piscina. Realment ha estat una jornada genial per començar a enfilar el comiat del curs 2017-2018.

Gràcies a tots per haver-hi participat!