El centre es mou!

Dijous passat (28 de febrer) vam celebrar la 7a Jornada Esportiva al CFA Àgora. Els més matiners ja van arribar a les 9.30. Els agraïm moltíssim la puntualitat i la predisposició a l’hora de rematar els últims preparatius abans d’iniciar la jornada.

Com sempre vam començar amb el backgammon al vestíbul del primer pis mentre, com a novetat d’enguany, a l’aula de castellà tenia lloc una classe de  lambada. Els més joves van preferir jugar a futbol al pavelló i d’altres es van iniciar al pàdel a les pistes que tenim tocant al centre Atenea. Més tard, vam poder aprendre les tècniques bàsiques de karate i practicar una mica de bàsquet al pavelló, mentre altres seguien fent torns al pàdel. Hem de dir que la Jornada Esportiva és un dia especial, perquè fem un canvi de papers: els alumnes es tornen professors! Agraïm als alumnes que es van ocupar de les classes de lambada i de karate la seva ajuda.

Per recuperar forces, vam finalitzar la jornada amb un esmorzar saludable d’estil mediterrani. Va ser una jornada esportiva molt participativa i amb molt bon ambient! Moltes gràcies a tot l’alumnat que hi va participar.