Jornada Solidària

Us deixem el cartell de la Jornada Solidària del proper dimecres 5 de desembre. Us hi esperem a tots! Farem manualitats, esmorzarem junts i mirarem una pel·lícula relacionada amb la solidaritat. Recordeu-vos de portar alguna cosa d’esmorzar per a compartir!

La tardor al CFA Àgora

El pas de la tardor s’ha fet ben present al nostre centre enguany. L’alumnat del Cicle de Formació Instrumental es va encarregar de decorar un raconet del nostre centre amb motius tardorencs: carbasses, fulles seques, plantes, colors ataronjats i fins i tot algun bolet amagat.… Llegeix més»

Els misteris de la biblioteca

Amb l’objectiu d’integrar la biblioteca en la vida del centre i de dinamitzar-la, durant el curs 2018–2019 les professores ens hem proposat organitzar activitats consistents a resoldre enigmes relacionats amb la lectura i la literatura o que requereixin l’ús de recursos de la biblioteca… Llegeix més»

Treballem cada dia

Al CFA treballem cada dia (com ens exhortava a fer Pompeu Fabra: “Treballeu, i treballeu cada dia, perquè el conreu d’una llengua no es pot abandonar mai”) i a vegades ho fem a l’aula i a vegades, fora. Aquesta setmana, precisament, hem fet dues sortides… Llegeix més»

Primera setmana de classes superada!

Dimecres vam començar les classes del curs 2018-2019 amb presentacions als diferents ensenyaments. Vam retrobar cares conegudes i ens vam familiaritzar amb les noves. L’inici de curs sempre és un moment especial, carregat de nervis i d’energia. Esperem que els nervis desapareguin de seguida i… Llegeix més»

Engeguem motors!

Al CFA Àgora ja engeguem els motors del curs 2018-2019. Esperem que hàgiu passat bon estiu i que torneu amb ganes de reincorporar-vos ben aviat. Recordeu que les classes començaran el dia 19 de setembre. Mentrestant, estarem ocupades amb les matrícules i les preparacions per… Llegeix més»

Comencem les vacances!

Ara que ja hem acabat les preinscripcions i la calor pica de valent, nosaltres tanquem la paradeta fins al 3 de setembre, dia en què comença la matrícula per als alumnes preinscrits.
Que passeu un bon estiu i fins al curs que ve!