VISITA DE L’ALCALDE I LA REGIDORA AL NOSTRE CENTRE

El dilluns 16 d’octubre vam venir a visitar-nos, l’Alcalde, el Senyor Pere Granados, i la Regidora d’Ensenyament, la senyora Julia Gómez. Vam tenir l’oportunitat de conversar conjuntament i preguntar dubtes i qüestions que ens preocupaven de Salou. Gràcies a tots i totes per la vostra… Llegeix més»

Inici de curs 2017-18

El passat 19 de setembre, vam iniciar les classes dels diferents ensenyaments que s’imparteixen al nostre centre.
Les cares de tots i totes eren d’il·lusió i expectativa. Tot l’equip docent teníem ganes de començar el “tête-à-tête” amb els nostres alumnes. El primer dia, els estudiants sempre… Llegeix més»

Tornem a començar!

Després d’unes quantes setmanes de vacances, al CFA Àgora ja tornem a engegar motors. Recordeu:

• El període de matrícula per als alumnes preinscrits és de l’1 al 8 de setembre (de 10 a 12 h).
  • Els no preinscrits podran matricular-se a partir del 12 de setembre mentre… Llegeix més»

Festa de final de curs

Ahir al CFA Àgora estàvem de festa. Amb l’inici de l’estiu, vam celebrar que s’ha acabat el curs i que comencen les vacances escolars. Vam començar amb el lliurament de notes i un esmorzar saludable a base de fruita. Després vam gaudir d’uns jocs… Llegeix més»

Web nou!