El centre de formació de persones adultes Àgora de Salou és un centre d’educació permanent de persones adultes de titularitat municipal. El centre té com a objectiu facilitar a totes les persones adultes l’accés a l’ensenyament dins del marc de l’aprenentatge al llarg de la vida.

PROCEDIMENT DE PREINSCRIPCIONS CURS 2020 – 2021

• ALUMNES ACTUALS:

QUAN? Del 3 al 15 de juny
COM? Responent al correu que se li enviarà.
Tot l’alumnat d’enguany susceptible de seguir cursant algun ensenyament amb nosaltres el pròxim curs escolar, rebrà un correu electrònic on se li demanarà que el retorni per reservar la plaça,… Llegeix més»

DATES DE PREINSCRIPCIÓ PER AL CURS 2020-2021

L’ensenyament de Persones Adultes

L’educació de persones adultes comprèn les activitats d’aprenentatge que, en el marc d’aprendre al llarg de tota la vida, permet que les persones adultes desenvolupin les capacitats, enriqueixin els coneixements i millorin les competències tècniques i professionals. Això fa que hi participin… Llegeix més»

JA TENIM LES DATES DELS EXÀMENS!!!!!

Bona tarda,
Des dels Serveis Territorials d’Educació de Tarragona ja ens han informat de les dates d’exàmens de les Proves d’Accés als Cicles Formatius de Grau Superior. Es realitzaran a FINALS DE JUNY. (Modificables atesa la situació de la crisi de la Covid-19)
Presteu atenció al calendari… Llegeix més»

MALGRAT EL CONFINAMENT…SEGUIM! 3R TRIMESTRE A PUNT!

Bona entrada al tercer trimestre!!!!
Us ho desitgem amb aquesta fotografia!!!! Durant aquesta dies, els claustres són així!
De retorn de la setmana de desconnexió en tots els sentits, també telemàtic, dimarts passat vam iniciar les classes corresponents al tercer trimestre.
Amb el grup d’alumnes de les Proves… Llegeix més»

NOVETATS DEL SEGUIMENT DEL CURS TELEMÀTIC

Benvolgut alumnat,
Primer de tot, dir-vos que desitgem que estigueu confinats i confinades a casa i tingueu salut per donar resposta a aquesta situació d’excepcionalitat.
En segon lloc, dir-vos que aquest document pretén explicar les actuacions que s’han pres des del claustre de professores del CFA Àgora… Llegeix més»

L’ESPORT: UNA EINA DE RELACIÓ

L’esport és una de les eines més eficaces per combatre algunes malalties, com l’obesitat, la diabetis o trastorns cardiovasculars. El seu efecte físic està demostrat per infinitat d’estudis. Però, i el nostre cervell? se’n sent beneficiat? Segurament que sí! Nosaltres, al CFA… Llegeix més»

NOU ANY, NOVA COLLITA

Un pensament molt comú, entre la gent, cinc minuts avanç de tocar les 12 de la nit del dia 31 de desembre, és plantejar-se nous propòsits. Des del tan típic “anar al gimnàs” com el de més introspectiu i molt necessari “estimar-nos més”.
Al nostre centre,… Llegeix més»

JORNADES SOLIDÀRIES del 2 al 6 de desembre – REUS REFUGI

#gallery-1 {
margin: auto;
#gallery-1 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 33%;
#gallery-1 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
#gallery-1 .gallery-caption {
margin-left: 0;
/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

El passat dijous 4 de desembre, dins el marc de les Jornades Solidàries que celebrem al centre cada any, vam tenir la… Llegeix més»

Moment de canvis, moment d’oportunitats

Benvinguts i benvingudes al curs escolar 2019-20.
Aquest començament de curs hem viscut alguns canvis que ens han dificultat tenir la nostra web al dia, però ara que ja ens hem situat aprofitem per fer-vos-en 5 cèntims.
Vam començar els diferents ensenyaments el 18 de… Llegeix més»