La notícia de la setmana

Crear i potenciar l’hàbit lector és un important objectiu que des de l’Àmbit de la Comunicació es treballa amb els alumnes de GES. Amb aquesta dinàmica, es desenvolupa també l’hàbit d’expressar la pròpia opinió mitjançant arguments vàlids, així com la capacitat de pensar i raonar i, per descomptat, ampliar coneixements.

Tots els dilluns es presenta la notícia, però aquesta ha de tenir certes particularitats. En aquest apartat no tenen cabuda ni els esports, ni la política, ni la violència. En queden notícies? I tant que sí, n’hi ha de  socials, de culturals, de científiques…

Aquesta dinàmica genera un important grau d’interès i curiositat, fins i tot es va aconseguir que els mateixos alumnes estiguessin atents a les notícies de la TV, i així aportar el dilluns la seva informació.

En poques paraules: objectiu aconseguit!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *