Calendari d’activitats: del 13 al 17 de juny

Durant la setmana del 13 al 17 de juny durem a terme diverses activitats per finalitzar el curs 2021-2022 de la millor manera possible. Per això, hem programat unes activitats culturals i lúdiques per tot l’alumnat de l’escola. Les activitats son les següents:

DILLUNS 13

– Sortida a Reus (tot el dia, més informació a la imatge de la dreta)

DIMARTS 14 DE JUNY:

• Sortida al Caixa-fòrum – Exposició de tatoos (9h a la estació de renfe, matí)
  • Visita guiada per la Barcelona gòtica en anglés (16.30 a l’estació de Renfe, tarda)
  • Mindfulness (17h)

DIMECRES 15 DE JUNY:

• Xerrada d’educació sexual (9.30h)
  • Xerrada d’orientació laboral i educativa (11h)
  • Cine-fòrum de la sèrie “Black Mirror” (16.30h)
  • Teatre a càrrec del grup de teatre Mestre Esteve (18.30h)

DIJOUS 16 DE JUNY:

• Visita guiada per la Barcelona gòtica en català (9h a l’estació de Renfe, matí)
  • Sopar de final de curs (vespre, a les 20h)

DIVENDRES 17 DE JUNY:

• Torneig de futbol (9h, matí)

1. Francisco Carcereny Colominas

Bona tarda,
    voldria saber si es possible el recorregut de la sortida a la Barcelona gótica de dijous dia 16 mati,doncs hi assistirà una persona amb una petita dificultad de mobilitat .
    Gràcies

1. admin Autor de l'article

Hola Francisco, hi tant que hi pot anar, el recorregut no es a un ritme ràpid. Es va parant als llocs a donar les explicacions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *