Competic III

Descripció

Els ensenyaments COMPETIC 3 s’adrecen a les persones que hagin cursat el nivell 2 o tinguin la certificació ACTIC de nivell mitjà.

Continguts

En aquest nivell es treballen les cinc competències del nivell avançat de l’acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC avançat):

• Tractament de la informació escrita
  • Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment
  • Tractament de la informació numèrica
  • Tractament de les dades
  • Presentació de continguts

Accés

En qualsevol cas, un alumne no podrà cursar COMPETIC 3  si no ha cursat i superat prèviament el curs de COMPETIC 2 o acredita l’ACTIC mitjà.

Tràmits

Per cursar aquest ensenyament cal formalitzar la preinscripció i la matrícula d’acord amb el període i criteris fixats pel Departament d’Educació.

Per obtenir aquesta certificació l’alumnat haurà de realitzar i  superar un projecte per cada competència que cursi. Per tal           d’obtenir el certificat de COMPETIC 3 cal assolir dues de les cinc competències establertes, com a mínim, tot i que es poden cursar les cinc establertes en el currículum de COMPETIC 3.

El certificat de superació del curs de COMPETIC 3 equival al certificat ACTIC avançat.

Continuïtat

L’alumnat, per tal d’actualitzar els seus coneixements, es pot tornar a matricular passats dos cursos des de l’última  matrícula.