Competic II

Descripció

Els ensenyaments COMPETIC 2 s’adrecen a les persones que hagin cursat el nivell 1 o que tinguin i puguin acreditar els coneixements relacionats amb el curs de nivell 1.

Continguts

En aquest nivell es treballen les vuit competències del nivell mitjà de l’acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC mitjà):

• Cultura, participació i civisme digital
  • Tecnologia digital, ús de l’ordinador i del sistema operatiu
  • Navegació i comunicació en el món digital
  • Tractament de la informació escrita
  • Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment
  • Tractament de la informació numèrica
  • Tractament de les dades
  • Presentació de continguts

Accés

Per tal de situar l’alumnat en el nivell que li correspon d’acord amb les seves competències, si no té una acreditació prèvia, en el moment de la preinscripció el centre de formació d’adults li farà una prova de nivell.

Tràmits

Per cursar aquest ensenyament cal formalitzar la preinscripció i la matrícula d’acord amb el període i criteris fixats pel Departament d’Educació.

El certificat de superació del curs de COMPETIC 2 equival al certificat ACTIC mitjà. Per obtenir aquesta certificació l’alumnat haurà de realitzar i superar un projecte relacionat amb les competències que s’han treballat.

Continuïtat

L’alumnat que supera el curs de COMPETIC 2 pot continuar la seva formació amb el curs de COMPETIC 3.