Competic I

COMPETIC 1

Descripció

Els ensenyaments COMPETIC 1 s’adrecen a les persones que hagin cursat el nivell inicial o que tinguin i puguin acreditar uns coneixements elementals d’informàtica

Continguts

En aquest nivell es treballen les tres competències del nivell bàsic de l’acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC bàsic) no recollides a la formació COMPETIC inicial:

• Tractament de la informació numèrica
  • Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment
  • Cultura, participació i civisme digital

Accés

Per tal de situar l’alumnat en el nivell que li correspon d’acord amb les seves competències, si no té una acreditació prèvia, en el moment de la preinscripció el centre de formació d’adults li farà una prova de nivell.

Tràmits

Per cursar aquest ensenyament cal formalitzar la preinscripció i la matrícula d’acord amb el període i criteris fixats pel Departament d’Educació.

El certificat de superació del curso de COMPETIC 1 equival al certificat ACTIC bàsic. Per obtenir aquesta certificació l’alumnat haurà de realitzar i superar un projecte relacionat amb les competències que s’han treballat.

Continuïtat

Sortides acadèmiques

L’alumnat que supera el curs de COMPETIC Inicial pot continuar la seva formació amb el curs de COMPETIC 2.