A cicles formatius de grau superior

Al centre oferim el curs de preparació de les proves d’accés a cicles formatius de grau superior. Aquest curs et prepara per presentar-te a la prova d’accés a cicles formatius de grau superior. Hi pots accedir si tens més de 18 anys o els compleixes durant l’any natural, tot i que per fer les proves hauràs de ser major de 19 anys si no disposes d’un cicle formatiu de grau mitjà.

L’escola té un grup de preparació al matí.

A l’escola l’alumnat es prepara per a les comunes (Català, Castellà, Anglès i Matemàtiques). Les específiques es fan a través de l’IOC, l’Institut Obert de Catalunya.

L’alumnat pot preparar la part comuna de la prova, la part específica, o totes dues. A les persones que a la prova obtinguin una qualificació global igual o superior a 4, se’ls aplicarà un 20% de la qualificació obtinguda en el curs de preparació.

Podeu consultar la darrera convocatòria fent clic aquí.