Documents del centre

Projecte educatiu de centre (PEC)

El projecte educatiu de centre (PEC) és el document que defineix com funciona el nostre centre educatiu. Inclou els principis rectors que el diferencien d’altres centres, adaptat a la realitat de l’entorn del nostre alumnat i d’acord amb les conviccions pedagògiques dels docents; explicita les línies d’atenció a la diversitat i els objectius a mig termini; desglossa les línies mestres d’organització, que es concretaran al projecte curricular.

Visualitza PEC

Normes d’Organització i Funcionament del Centre (NOFC)

Les Normes d’Organització i Funcionament del Centre, que formen part del projecte educatiu, és el document que recull de manera ordenada els preceptes que regeixen la nostra organització i les interrelacions de la vida escolar: explicita l’estructura; defineix els vincles; recull les funcions, els drets i els deures dels diferents sectors que formen l’escola; fixa els procediments; adapta la normativa general a la nostra realitat i estableix l’específica per al nostre centre.

Visualitza les NOFC (23 de setembre de 2023)

Visualitza carta de compromís educatiu

Projecte de direcció

El projecte de direcció és un document essencial de l’autonomia dels centres educatius perquè ordena el desplegament i l’aplicació del projecte educatiu per al període de mandat de la direcció del centre, en concreta l’estructura organitzativa i n’inclou uns indicadors, derivats del que estableix el projecte educatiu del centre, que han de servir per avaluar l’exercici de la direcció.

Visualitza el Projecte de direcció 2023-2027

Projecte Lingüístic de centre (PLC)

El Projecte Lingüístic del centre (PLC) és el document que inclou el procés de reflexió i l’experiència del tractament de les llengües al centre educatiu. Forma part del Projecte Educatiu del Centre (PEC) i ha de definir-se en aquests termes: el paper de la llengua vehicular, el tractament de les llengües curriculars, i els aspectes d’organització i de gestió que tinguin repercussions lingüístiques. És, doncs, un text de referència per a l’ús de les llengües.

Visualitza Projecte Lingüístic de centre

Projecte de Convivència (PLC)

El Projecte de convivència és l’instrument on es reflecteixen les accions que el centre docent desenvolupa per capacitar tot l’alumnat i la resta de la comunitat educativa per a la convivència i la gestió positiva dels conflictes. Ha de desenvolupar les mesures de promoció de la convivència, els mecanismes i fórmules per a la resolució pacífica dels conflictes, així com els processos i mesures d’intervenció educativa aplicables en el cas d’incompliment de les NOFC i de la normativa vigent.

Visualitza Projecte de Convivència

Programació General Anual de Centre (PGAC)

La Programació General Anual de Centre és el document que recull la concreció de les prioritats, de les activitats i del funcionament del centre per al curs escolar corresponent, i dels diferents àmbits de l’autonomia del centre, d’acord amb el projecte educatiu i d’acord amb el projecte de direcció vigent.

Visualitza la Programació General del curs 2023-2024

Acords del Consell Escolar

02.02.2024. S’aprova per consens la liquidació del pressupost econòmic corresponent a l’exercici del 2023. S’aprova per consens el pressupost econòmic corresponent a l’exercici del 2024.

20.12.2023. (Constitució del nou Consell Escolar) S’aprova la composició de les Comissions Econòmica i Permanent del Consell Escolar, amb les noves incorporacions, per consens dels assistents.

27.09.2023. S’aprova per consens la Memòria del curs 2022-2023. S’aprova per consens la PGA del curs 2023-2024.

03.03.2023. S’aprova la incorporació de les tres representants a a comissió de selecció de la direcció:Oumaima El Boutaibi, Sílvia Temprano, Victoria Jiménez.

27.01.2023. S’aprova per consens la liquidació del pressupost econòmic corresponent a l’exercici del 2022

27.01.2023. S’aprova per consens el pressupost econòmic corresponent a l’exercici del 2023

16.09.2022. S’aproven per consens els horaris corresponents als diferents ensenyaments.

16.09.2022. S’aprova per consens la Programació General Anual de Centre.

16.09.2022. S’aprova per consens l’actualització de les NOFC.

30.06.2022. S’aprova per consens la creació de la comissió digital del centre.

30.06.2022. S’aprova per consens el document de la memòria del centre del curs 2021-2022.

20.05.2022. S’aprova per consens aplicar el règim de semipresencialitat a l’ensenyament de PPACFGS.

28.01.2022. S’aprova per consens la liquidació del pressupost econòmic corresponent a l’exercici del 2021. S’aprova per consens el pressupost econòmic corresponent a l’exercici del 2022.

17.12.2021. (Constitució del nou Consell Escolar) S’aprova la composició de les Comissions Econòmica i Permanent del Consell Escolar, amb les noves incorporacions, per consens dels assistents.

17.09.2020. S’aprova per consens els horaris corresponents als diferents ensenyaments, la Programació Anual de Centre i l’actualització de les NOFC.

29.01.2021. S’aprova per consens la liquidació del pressupost de l’exercici 2020 i la proposta de pressupost de l’exercici 2021.

16.04.2021. S’aprova per consens sol·licitar la modalitat semipresencial per impartir els ensenyaments de Castellà 3, PPACFGS i Competic 1 i 3.

04.06.2021. S’aprova per consens l’horari marc i  el calendari escolar del curs 2021-2022.

30.06.2021. S’aprova per consens la Memòria del curs 2020-2021. S’aprova per consens una quota de 10 € per al material didàctic de l’ensenyament d’Anglès.

17.09.2021. S’aprova per consens el Pla d’organització pel curs 2021-2022 dins del marc d’una pandèmia, els horaris corresponents als diferents ensenyaments, la Programació General Anual de Centre i l’actualització de les NOFC.

(informació actualitzada en data 26 de febrer de 2024)