Avaluació i millora

L’avaluació es realitzarà coincidint amb l’avaluació de la Programació General Anual i quedarà reflectida a la Memòria Anual.

id

Desplegament d’actuacions relacionades amb els objectius

Criteri

Indicador

O1
Utilitzar tecnologies digital per col·laborar amb altres organitzacions
1.1 Recerca de projectes col·laboratius en línia adients per a la participació del nostre Centre. Fer la recerca de projectes Selecció de projectes (mínim 1)
1.2 Revisió dels projectes seleccionats i tria del projecte a realitzar Creació d’un document per la revisió i tria del projecte. Si s’ha creat o no
1.3 Selecció de l’alumnat i realitzatció del projecte Realització del projecte. Si s’ha dut a terme o no.
O2
Utilitzar tecnologies dgitals per a la coavaluació entre l’alumnat
2.1 Selecció de l’eina digital adequada per a la coavaluació Recerca i sel·lecció d’eines digitals per a la coavaluació. Mínim 1 eina.
2.2 Selecció de l’alumnat que realitzarà les activitats de coavaluació Sel·lecció de grups que faran les activitats de coavaluació Mínim 4 grups.
2.3 Programació i realització de les activitats amb coavaluació. Sel·lecció d’activitats adients per fer la coavaluació. Minim 4 activitats.
O3
Crear un banc de rúbriques compartit amb el professorat per a l’avaluació de l’alumnat
3.1 Creació d’un banc de rúbriques compartit a Google Classroom Banc de rúbriques a Google Classroom Si s’ha creat o no.
3.2 Creació d’una guia per facilitar el traspàs de rúbriques entre Moodel i Google Classroom i a la inversa Elaboració de la guia per intercanviar rúbriques entre els EVA del centre. Si s’ha creat o no.
O4
Establir sessions de Claustre per compartir experiències educatives amb tecnologies digitals entre el professorat del centre
4.1 Establiment del calendari de sessions de Claustre Establir un calendari de sessions de Claustre per intercanviar experiencies Establir un mínim de 3 sessions per curs.
4.2 Creació d’un repositori d’experiències educatives amb tecnologies digitals compartit amb el professorat. Creació d’un repositori Afegir un mínim de 10 experiències per curs.