Visita comentada al Museu de Mataró (Can Serra)

Dimecres 21 de maig, els grups d’Instrumental 3 dels torns de tarda i vespre, i Instrumental 2 de tarda, varen assistir a una visita a can Serra, casa renaixentista dels segle XVI, seu del Museu de Mataró. Instrumental 3 Tarda inicià la visita a les 4 de la tarda. Als alumnes els va interessar molt i varen relacionar a partir dels objectes originals allà exposats, els fets explicats a classe amb la realitat passada.

Durant el torn del vespre, l’assistència al qual va ser més nombrosa que l’anterior, perquè abraçava 2 grups, encara es va ser a temps que la guia de l’exposició temporal sobre Viladomat pogués fer-nos un comentari de les principals pintures exposades, moltes de les quals era la primera vegada que s’exposaven en públic, perquè procedien de col·leccions particulars, els amos de les quals, les han cedides per aquesta avinentesa: la commemoració del Tricentenari.

Després, la resta del temps fins a l’hora de tancament del museu, que s’allargà mitja hora més per gentilesa de la direcció del Museu a qui ho havíem demanat prèviament a l’hora d’organitzar la visita, els alumnes varen visitar l’exposició permanent, sobre la història de Mataró, des de la prehistòria fins a l’actualitat, sota les explicacions dels professors.

Tothom va acabar molt content i satisfet. Alguns alumnes no sabien de l’existència d’aquest museu a la seva ciutat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *