On som

Carrer de la Mare de Déu de la Cisa, 80-92
08303 Mataró (Barcelona)
cfa-elstarongers@xtec.cat

Horari d’atenció al públic: De dilluns a divendres de 9.00 a 12.30 h i de 15.00 a 21.00 h.

L’Escola d’Adults Els Tarongers es troba al barri de Cerdanyola de Mataró, a la comarca del Maresme, dins la província de Barcelona.

El barri concentra més de 31.200 habitants, aproximadament una quarta part dels mataronins (128.291 habitants segons dades de l’1 de gener del 2019), en un reduït espai (76,70 Ha = 0,767 km2) fet que representa una densitat de població força alta.

El desenvolupament i creixement del barri és fruit de l’allau migratori procedent de la resta de l’Estat, especialment els anys 60 i 70, atret pel desenvolupament industrial de la ciutat i la manca de treball en els llocs d’origen. En els darrers anys són també veïns del barri un gran nombre de nous immigrants procedents de diversos països.

L’Escola d’Adults Els Tarongers realitza la major part dels cursos i activitats en el seu edifici principal del carrer Mare de Déu de la Cisa, però s’utilitzen altres dependències del barri per poder atendre les diferents demandes i ensenyaments. Actualment són les de l’Escola Pública Camí del Cros.