Publicacions

Quasi des del primer curs que va començar a funcionar l’escola d’adults, a l’any 1978, es va donar importància al fet de que el centre tingués una biblioteca.

La biblioteca escolar, és un servei adreçat al professorat, a l’alumnat i a tota la comunitat educativa. És un recurs fonamental per l’adquisició de les competències bàsiques. És un element clau per a l’assoliment de la competència de la informació, el foment de la lectura i l’adquisició d’aprenentatges autònoms.

Per tal de gestionar el fons de la biblioteca utilitzem l’aplicació Epèrgam, que ofereix el Departament d’Ensenyament. Amb Epèrgam es pot consultar, via Internet, tots els documents que estan catalogats al nostre centre, i també en les altres escoles que formen part de la xarxa.

Actualment hi ha 1850 centres educatius que utilitzen Epèrgam per a la gestió de les biblioteques dels seus centres.

La biblioteca de l’escola ofereix dos serveis:

– Sala d’estudi . Per utilitzar aquest servei consulteu els horaris disponibles.
– Servei de préstec. Per a utilitzar aquest servei consulteu a les persones responsables.

Per accedir a l’aplicació i consultar els llibres disponibles a la Biblioteca de l’Escola, feu clic damunt la següent imatge: