Preparació per la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 anys

Requisits

Pots presentar-te a la prova d’accés a la universitat per a més grans de 25 anys si reuneixes els requisits següents:

• Tenir 25 anys en l’any natural en què es realitza la prova.
  • No tenir superada la PAU (o equivalent).
  • No estar en possessió d’un títol de tècnic superior de formació professional, d’arts plàstiques i disseny, o d’esports (o equivalent).
  • No tenir cap titulació universitària.

Durada del curs i horaris

El curs comença el mes de setembre i conclou a l’abril. S’imparteix als vespres, de dilluns a dijous.

Contingut del curs

El curs s’estructura en dues parts, la part comuna i la part específica.

Part Comuna Part específica
  Llengua Catalana
  Llengua Castellana
  Comentari de text
  Anglès
Dues matèries a triar d’entre les que apareguin a l’opció que l’interessi a l’alumne.

A l’escola oferim classes de l’assignatura de geografia.

Al CFA Els Tarongers oferim totes les matèries indicades de la part comuna i una matèria específica, aquest curs 2023-24 és Geografia. La resta de matèries s’han de cursar per compte propi.

Per a més informació sobre l’estructura d’aquest ensenyament consulta aquí.

Convocatòries i validesa de la prova

La prova d’accés per a més grans de 25 anys es convoca una vegada a l’any. Disposes d’un nombre il·limitat de convocatòries per superar aquesta prova i pots presentar-te en convocatòries posteriors per millorar la qualificació obtinguda, si compleixes els requisits. La qualificació obtinguda té validesa indefinida.

Més informació

La convocatòria per a la prova d’accés i tota la informació relacionada es troba al web Canal Universitats – Tinc més de 25 anys.