Sant Jordi a l’escola!

El passat 20 d’abril vam celebrar l’acte de Sant Jordi amb l’actuació de dos membres del grup Partidaris, en Xavier Dangla i Ramon Puigvert. Van compartir amb nosaltres una estona molt agradable tocant alguns poemes musicats per autors coneguts i molts ens vam unir a cantar amb ells!

Es va publicar la revista de l’escola “Cadascú hi diu la seva” amb la participació de tot l’alumnat i es van lliurar els premis als guanyadors de l’Enigma del mes. I a més… tothom es va endur una rosa ben bonica!

El divendres 21 també vam sortir a celebrar Sant Jordi pels carrers, amb una explicació sobre la família Robafaves, esperant a les escoles a l’entrada de l’Ajuntament, i una passejada per les parades de llibres amb photocall inclòs!