Les Jornades Culturals

Aquesta setmana hem canviat els llapis per timbals, culleres, micròfons i fogons. Durant tres dies hem celebrat les Jornades Culturals.

El centre d’interès que ens ha aplegat enguany ha estat el leitmotiv que portem treballant des de la nostra adhesió a la xarxa educativa Escoles Sense Racisme. El nostre eslògan, tal com podem veure als treballs dels alumnes i als punts de llibre és SOM PERSONES: TOTES IGUALS, TOTES DIFERENTS.

Si fem un breu repàs per les diferents activitats realitzades durant aquests dies, veurem que hi ha hagut de tot i variat:

Dilluns, 24 de març:

• Xerrada – tertúlia amb la Laila Karrouch. La Laila ens va regalar el privilegi de conèixer la seva vivència de primera mà, tot explicant-nos com va arribar a Vic i com va ser la seva adaptació.
  • Concert a càrrec de Riadd Abed Ali. En Riadd ens va acompanyar en un viatge al voltant del món a través de la seva percussió amb instruments diversos.

Dimarts, 25 de març:

Mostra de treballs dels grups classe. Els / les alumnes de l’escola van mostrar els resultats dels seus treballs de classe en base al centre d’interès d’enguany. Hi va haver vídeos, presentacions, lectures, cançons, escenificacions… Va ser una jornada molt productiva, on vam aprendre moltes coses noves i ens vam poder conèixer una mica millor a través dels diferents treballs.

Dimecres, 26 de març:

Tastets d’arreu del món: un final de Jornades Culturals ple de sabor, color, aromes i bona gent. La diversitat cultural dels nostres alumnes plasmada en un centenar de plats diferents.. .però igual d’exquisits. Un èxit absolut que sense tots vosaltres, alumnes del CFA Els Tarongers, no hagués estat possible.

Moltes gràcies a tots i totes per participar i esperem que hagueu gaudit molt d’aquests tres dies.
Ens veiem a les aules!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *