Festa de Nadal

Un any més, el primer trimestre es tanca amb una festa molt especial. Les actuacions dels alumnes marquen la tònica d’aquest esdeveniment. Cada grup regala una cançó de Nadal, un poema o uns bons desitjos a la resta de companys. La il·lusió i les ganes de participar de la festa han estat latents en l’ambient les darreres setmanes, ja que pels passadissos es respiraven assajos i aires nadalencs.

Ara ja hi som. Més de 200 alumnes es reparteixen entre els torns horaris de tarda i vespre per compartir amb els seus companys i companyes el que serà el comiat del primer trimestre. Després de les actuacions fem ‘cagar el tió’, que ens delecta amb un berenar molt festiu: polvorons, torrons, fruits secs, neules i bombons. A continuació hem pogut ballar, xerrar amb els companys, riure i acabar la celebració amb molt bon gust de boca.