Escoles sense Racisme: mural multimèdia

Amb motiu de l’adhesió del centre a la xarxa europea d’Escoles sense Racisme, els grups d’informàtica Competic 1 estem realitzant un mural multimèdia que pretén mostrar la diversitat de gèneres, orígens, edats, interessos… de les persones que integrem la comunitat educativa de l’Escola d’Adults Els Tarongers. És per això que demanem la vostra col·laboració. Per participar-hi només cal que us deixeu fer una foto i que ompliu una butlleta amb les vostres dades personals. Moltes gràcies per la vostra col·laboració. Quantes més persones hi participem, més representatiu serà!