Elesccions al Consell Escolar de Centre

Pregunta a recepció com participar-hi.

2 de novembre (dimarts)> Convocatoria de les eleccions
> Establiment del Calendari ELECTORAL.
4 de Novembre (dijous)> Exposició dels CENSOS ELECTORALS PROVISIONALS.
5 de novembre (divendres) > SORTEIG, en sessió pública, per a designar els dos MEMBRES DEL SECTOR ALUMNES que formaran part de la mesa electoral.
Fins al 10 de novembre
(dimecres)
> Termini de presentació de RECLAMACIONS ALS CENSOS ELECTORALS PROVISIONALS.
10 de novembre (dimecres)> CONSTITUCIÓ  DE LA MESA ELECTORAL DE CADA SECTOR (docent i alumnes).
15 de novembre (dilluns)> Data límit per a la PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES.
17 de novembre (dimecres)> Exposició pública de la LLISTA DE CANDIDATS I CANDIDATES de cada sector.
17 de novembre (dimecres)> Exposició pública  dels CENSOS ELECTORALS DEFINITIUS.
Fins al 17 de novembre (dimecres)> Termini de presentació de sol·licituds per fer de SUPERVISOR/A.
24 de novembre (dimecres> ELECCIONS  de representants al Consell de Centre, sector PAS.
24 de novembre (dimecres)> ELECCIONS  de representants al Consell de Centre, sector alumnat.
  (horari: de 10:15 h a 11:15 h)
   de 17.00 a 20.30 h.)

> PROCLAMACIÓ DELS CANDIDATS elegits
24 de novembre (dimecres)> ELECCIONS de representants al Consell de Centre, sector docents (CLAUSTRE EXTRAORDINARI)

> Proclamació dels candidats elegits.
16 de desembre (dijous)> CONSTITUCIÓ  DEL CONSELL DE CENTRE.