Dia Internacional de la Llengua Materna

El pròxim dia 21 de febrer, com cada any, celebrem el DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA. Enguany, a l’escola, hem volgut representar la gran riquesa de llengües i cultures que tenim a l’escola dibuixant un mural fet a mà al hall de l’escola.

En aquest mural hi representem les llengües i els països dels quals algun membre de la comunitat educativa Els Tarongers n’és originari o en forma part. Som persones de gairebé 30 països.

Us convidem a visitar el mural i a conèixer aquesta gran diversitat que cada dia ens ensenya a conviure de mil maneres diferents i amb mil sentiments iguals.