35è aniversari de l’escola

Cinc escoles publiques de la ciutat, l’Escola Rocafonda, l’Escola La Llàntia, l’Escola Torre Llauder, l’Escola Camí del Mig i l’Escola d’Adults Tarongers, celebrem conjuntament els 35 anys de funcionament.
El lema que ens defineix és “35 anys treballant per la qualitat de l’escola pública”.
Totes les escoles estem situades en diferents barris de la ciutat: Rocafonda, Cerdanyola i Pla d’en Boet i varem néixer fruit de les lluites veïnals en un moment en que mancaven escoles als barris de la nostra ciutat.

Ahir, a la sala de Can Palauet, vam poder assistir, a un dels actes conjunts que en motiu de l’aniversari hem organitzat. Una conferència a càrrec d’en Jaume Carbonell, amb el títol  “Què està canviant a l’educació del s. XXI?  Dubtes, certeses i esperances”.
Aquestes imatges ens mostren l’interès i la participació de l’acte.

El proper diumenge 23 a les 12 del migdia, al Parc Municipal, us animem a participar de la flashmob, que conjuntament s’ha organitzat per a tota la comunitat educativa. Alumnes, pares i mares, mestres,… ballarem junts al so d’una cançó amb lletra i música fetes expressament per a l’ocasió.

Preneu-ne nota: diumenge 23 de març a les 12h del migdia, a la Pista del Parc Central.Us hi esperem!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *