Els alumnes de FI són uns artistes creant jocs culturals

Aquest segon trimestre, els alumnes de Fi han començat amb el projecte “Ens la juguem?”.

En aquest projecte han estat descobrint les característiques del joc, han jugat a gran varietat de jocs didàctics i això els ha portat a reflexionar sobre si podem aprendre o no jugant i quins aprenentatges s’amaguen darrere cada joc.

Un cop han aconseguit ser una mica experts en jocs, ha arribat el moment de fer una mirada al món i als jocs tradicionals d’arreu. En treball per equips n’han escollit un i han investigat com s’hi juga. I ha arribat el moment de crear-los. Han quedat fantàstics!

Aquests jocs, es portaran a una escola de Primària perquè els alumnes hi juguin i descobreixin jocs d’arreu del món i també se’n deixaran a les Sales de Comunicacions per jugar-hi en família.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *