VINE A BALLAR AMB NOSALTRES

L’alumnat de 5è hem anat a la Seu del Districte per participar a l’activitat “VINE A BALLAR AMB NOSALTRES”. Tal com indica el títol, hem anat a ballar amb altres escoles perquè avuí, 3 de desembre, és el dia de les persones amb discapacitat.

Fa dies que estem assajant el ball i, per fi ahir, i malgrat el fred que feia, hem pogut ballar molt i ens hem emocionat en veure que tots i totes ho feiem junts, perquè volem que tothom sigui tractat igual. Volem un món més humà, on es tingui en compte totes les persones, amb les seves capacitats diverses.

Aquí teniu unes imatges de l’activitat perquè veieu que bé ens ho hem passat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *