Consell escolar

Funcions del Consell Escolar:

És l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre.
  • Corresponen al consell escolar les funcions següents:
  • Intervenir en la designació i el cessament del director o directora del centre, en els termes establerts en la legislació orgànica en aquesta matèria.
  • Participar en el procés d’admissió dels alumnes i garantir el compliment de les normes que el regulen.
  • Aprovar, a proposta del titular o la titular del centre, la sol·licitud d’autorització de percepcions per les activitats complementàries, extraescolars i els serveis escolars establerts legalment.
    Aprovar el projecte de pressupost del centre i la seva liquidació.
  • Conèixer la resolució de conflictes escolars i vetllar perquè s’ajusti a la normativa vigent.
  • Aprovar les decisions pertinents sobre l’estructura organitzativa i les normes d’organització i funcionament del centre.
  • Participar en l’aplicació de la línia pedagògica general del centre.
  • Aprovar la programació general anual del centre i participar en la supervisió i avaluació del desenvolupament d’aquesta programació.
  • Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn del centre, i a proposta del titular o la titular del centre, aprovar els acords de coresponsabilitat i de subscripció de contractes programa i avaluar-ne l’aplicació.

Membres del Consell Escolar:

Presidenta: Mª Pilar Gutiérrez

Secretària: Vanesa Rodríguez

Cap d’estudis: Lourdes Alocén

Sector mestres:

Encarna Hernández, Montse Puig, Rebeca Alcampel

Sector famílies:

Iván Bravo, Beatriz de Castro, Jéssica Martínez, Gemma Reviriego, Jéssica Hernández, Mercedes Ruíz

Representant AFA:

Neus González

Representant Ajuntament:

Adolf José Fernández