Llibres Curs 2021-2022

Benvolgudes famílies,

Seguint amb l’experiència dels cursos anteriors, per a facilitar la compra de llibres de text a les famílies que així ho desitgin, l’adquisició pot realitzar-se mitjançant la distribuïdora CAMPUS. Per a poder fer ús d’aquest servei i per gaudir d’un descompte caldrà com a condició indispensable fer la comanda en les dates corresponents.

DATA INICI COMANDES 25 DE JUNY

Adjuntem documents amb instruccions.

CIRCULAR 2021 ESCOLA VICTOR CATALA

Aquests són els llibres necessaris per a cada nivell.

LLIBRES DE TEXT C.INICIAL_21_22 –

LLIBRES DE TEXT C.MITJÀ_21-22

LLIBRES DE TEXT C.SUPERIOR_21-22

Convocatòria ajuts individuals de menjador per al curs 2021-2022

Podeu trobar més informació al web del Consorci d’Educació de Barcelona www.edubcn.

TERMINI PER FER LES SOL·LICITUDS: del 27 de maig fins al 18 de juny

LES SOL·LICITUDS S’HAN DE PRESENTAR SIGNADES A L’ESCOLA DINS DEL TERMINI.

SUPORT A LA GESTIÓ PRESENCIAL: S’HA DE FER AMB CITA PRÈVIA RESERVANT A LA PÀGINA WEB https://citaprevia.gestorn.com/ceb/#nbb

OME NOU BARRIS (c/Nil,27, baixos)

Jocs Florals Escolars del districte de Nou Barris

Felicitem als nostres alumnes de 4t B: Joel Blanco Bascuñana, Gerard Díaz Mur i Laura Ruset Brunat, que han estat guanyadors del districte de Nou Barris 2021.

També felicitem a tot l’alumnat de l’escola Víctor Català per l’excel·lent producció dels treballs presentats. Us animem a continuar treballant de valent! Bona feina!

Enllaç vídeo Youtube

L’enhorabona als qui heu participat!!

SETMANA SENSE SOROLL

Amb motiu del Dia Internacional de la Conscienciació sobre el Soroll, dimecres 28 d’abril, es celebra la Setmana Sense Soroll. A l’escola hem preparat diferents activitats que ens ajuden a reflexionar sobre els efectes de la contaminació acústica a la nostra salut.

Setmana Cultural

Aquesta setmana hem organitzat diferents activitats relacionades amb la diada de Sant Jordi.

• Un llibre col·lectiu de la llegenda de Sant Jordi, on han col·laborat tots els nens i nenes de l’escola des de P3 fins a 6è.
  • Tallers de manualitats relatives a la festa.
  • Jocs Florals: Producció de textos de prosa , poesia ,rodolins i dibuixos.

El divendres 23 d’abril us comunicarem quins han estat els guanyadors dels Jocs Florals…

El Víctor Català més solidari.

Les nenes i els nens de han organitzat la 2a edició “El Víctor Català més solidari”

La iniciativa parteix d’una de les Capses d’aprenentatge de Coneixement del medi que té com a objectiu fer un recapte solidari d’aliments.

L’alumnat s’encarrega d’organitzar la campanya, conscienciar i fer partícips a la resta de classes i personal del centre.

Aquest any els productes s’han donat a una associació del barri, encarregada de repartir aliments a qui més ho necessita.

Felicitem a l’alumnat pel seu esforç. Molt bon treball!

Projecte Lego a 4t de primària

Hola famílies.

Hem compartit el material de Lego cedit en préstec pel CRP de Nou Barris, als alumnes de 4t. Aquest material l’hem treballat durant tres setmanes en els  Racons de matemàtiques. Ho hem fet dividits en grups de 4 o 5 membres.

Per començar l’activitat, miràvem un vídeo relacionat amb el Lego a construir: la cistella de bàsquet, aixecador de peses, un trineu, un camp de  hoquei, una equilibrista, un cotxe vaixell… Seguidament, ens posàvem mans a l’obra. Ens hem divertit molt fent aquesta activitat tan entretinguda i hem après moltes coses: càlculs matemàtics, equilibri, tipus de força…

Finalment, compartiem amb la resta de la classe els nostres aprenentatges.

Canals de xarxes socials i el Hashtag

Benvinguda primavera!!

Ja tenim aquí les plantes que Escoles+Sostenibles ens han facilitat. El dimarts 16 de març en  Iozsef, pare d’alumnes de l’escola, va anar a recollir les plantes al Viver Municipal Tres Pins de Montjuïc. Agraïm la seva col·laboració.

Aquestes plantes les plantarem en jardineres i testos al jardinet del pati.

Recapte d’aliments Escola Víctor Català 23 de Març

Hola! Ja està tot preparat per la segona edició del “Víctor Català més solidari que mai”

El proper dimarts 23 de març el grup d’alumnes de 5è encarregats d’aquesta activitat, estaran a partir de les 8.45 h a la pista de l’escola per rebre als cursos, que aniran entrant per ordre, com cada dia i, al passar, podran deixar el producte que hagin portat.

Gràcies per la vostra implicació i col·laboració.