Transformem el nostre pati.

Després d’un intens estiu de treball podem dir que ja gaudim del nou pati de la nostra escola.

Aquesta millora té a veure amb el programa per a la transformació dels patis escolars dels centres educatius de Barcelona.

És una millora tant els espais físics com les dinàmiques i relacions que s’hi esdevenen, amb l’objectiu que siguin més igualitàries mitjançant la diversificació del joc.

Aquests són els nous espais per gaudir del temps lliure.

1. neus

Gràcies per haver millorat el pati, calia i era necessari.
    Potser ara s’inicia una nova “batalla” i és el manteniment de tots els elements, i potser la susbtitució d’aquells que es veu que no funcionen.
    Potser caldria unir forces entre claustre i famílies per reivindicar que es modifiquin aquells elements que després d’un mes ja es veu que no funcionen: rocòdrom trencat, jocs infantils inadequats, fonts mal dissenyades entre d’altres.
    Les famílies estem al costat de l’equip de mestres per a reivindicar totes les millores que calguin.
    Gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *