Certamen de lectura en veu alta.

Dijous 14 de març l’alumnat de l’aula d’acollida vam participar en el Certamen de lectura en veu alta en la categoria de Timoners (alumnat nouvingut). Vam anar al conservatori de Música del Bruc i va ser molt emocionant perquè la nostra companya va ser escollida per passar a la final!!!

El llibre que ens va tocar llegir es diu l’Anticlub d’Àngel Burgas. Durant el primer i segon trimestre van estar llegint el llibre l’Anticlub d’Àngel Burgas. Cadascú de nosaltres se sentia identificat amb algun dels personatges que surten en el llibre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *