Celebració 50è aniversari

Aquest curs 2019-20 estem d’enhorabona perquè fa 50 anys que treballem per garantir que les nenes i els nens tinguin accés a una educació pública de qualitat gràcies als equips docents i directius, a les famílies, a l’alumnat i a tots/es els/les professionals que heu compartit moments de la vostra vida a l’escola.

Per aquest motiu us convidem a participar a les diferents activitats que es realitzaran durant aquest curs on també hi haurà una festa d’aniversari el dissabte 16 de maig del 2020.

Us convidem a omplir aquest QÜESTIONARI amb diferents propostes, dirigit als/les que formeu part de la nostra escola i a tots/es aquells i aquelles que heu estat en algun moment de la seva història.

El podreu omplir fins el 15 de novembre.

És important respectar aquesta data límit. Gràcies!

La comissió del 50è Aniversari es posarà en contacte amb vosaltres per a l’organització de les activitats.

Si tens material de l’escola (fotografies, documents, retalls de diari…) i el vols compartir, donant permís per a poder ser publicat i/o exposat de forma física i/o digital, envia’l escanejat a l’email:  50escolavictorcatala@gmail.com

Si vols, pot anar acompanyat d’una breu explicació del perquè allò és important per a tu. No oblidis posar quan va passar.

Si és un material que no es pot escanejar, però el vols oferir per a ser exposat, ens ho dius al qüestionari, i serà també molt benvingut.

Seran records ben bonics e interessants que ens transportaran a diferents èpoques viscudes a l’escola.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ.

TENIM MOLTES GANES DE GAUDIR AMB VOSALTES AQUEST ANIVERSARI.

1. Carmen Zafra Pocino

Tinc molts record bonissims. Cuant feiem el final de curs i posavem a párvulos tota mena de feina durant tot el curs. El partits de fútbol sala de noies….i moltisimes coses.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *