Apadrinem la Casa de l’Aigua

Aquest any l’escola ha apadrinat la Casa de l’Aigua de la Trinitat Nova.

Us presentem aquest Genially amb tot el treball elaborat per tot l’alumnat de l’escola. Ha estat una feina molt apassionant on tots els infants han col·laborat en un projecte comú.

A la Casa de l’Aigua hem realitzat l’exposició de tot el que hem treballat. Us convidem a investigar i descobrir, endavant!

1. neus

per no perdre el bon costum… us agraeixo novament que compartiu amb la tota la comunitat educativa el que feu dins l’escola!
    És un plaer rebre aquesta mena de notícies i poder gaudir (encara que sigui amb fotos i videos) del que feu!!!
    Us animo a publicar més coses i a compartir-ne encara més, perquè es pugui visualitzar TOOOOOOOT el que feu, que és molt més del que ens imaginem!!!
    Moltes gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *