El projecte de l’hort escolar a 4t continua amb receptes saludables

El projecte de l’hort escolar continua creixent i prenent forma amb noves activitats que connecten l’aprenentatge amb la vida quotidiana. Després de la plantació de diferents hortalisses i plantes a l’hort de l’escola, l’alumnat de 4t ha iniciat un treball a l’aula centrat en l’elaboració de receptes de cuina saludables.

A partir dels productes que es cultiven a l’hort, els nens i nenes han estat investigant, creant i treballant diferents receptes que promouen una alimentació equilibrada i conscient. Aquesta proposta permet donar continuïtat al projecte, establint una relació directa entre el que es planta, el que es cuida i el que finalment es pot consumir.

A més de fomentar hàbits saludables, aquesta activitat també ajuda a desenvolupar competències com la recerca d’informació, el treball en equip i la creativitat a la cuina. D’aquesta manera, l’hort escolar es converteix en un espai d’aprenentatge viu que connecta la natura, l’alimentació i el treball a l’aula.

Amb iniciatives com aquesta, l’alumnat entén millor la importància d’una alimentació saludable i sostenible, tot donant sentit al treball realitzat a l’hort de l’escola.

Amanida Com cuidar el nostre hort Melmelada de maduixa Pesto d’enciam

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut