Portes obertes 2024

Vine a conèixer la nostra escola!

A continuació podeu veure el prezi que vàrem projectar a les portes obertes

Si voleu estar al dia de tot el procés, podeu unir-vos al canal de Telegram de la preinscripció 2024-2025 fent clic aquí i també podeu seguir-nos a Instagram fent clic aquí.

Us hem preparat un vídeo on podeu veure que fem a la comunitat dels petits (I3, I4 i I5)

A continuació podeu fer un tomb per les instal·lacions del centre veient aquest vídeo.

Per conèixer més sobre l’escola podeu veure els vídeos que us deixem a continuació, el primer és un petit resum del que fem a l’escola i el segon és la presentació del projecte EDU2030 amb col·laboració amb l’empresa EPSON.

Si voleu veure un horari actual d’I3 feu clic aquí

L’AMPA de l’Escola gestiona l’acollida del matí i les extraescolars, trobareu tota la informació a la seva pàgina web. http://ampavalldepalau.net/

Per veure el projecte educatiu de centre podeu fer clic aquí

Per a veure més informació dels projectes de l’escola feu clic aquí

Per a més informació us podeu posar en contacte amb nosaltres via correu electrònic a direccio@vallpalau.cat o bé a a8032521@xtec.cat.

Si preferiu contactar telefònicament ho podeu fer al 936531868.

1. José Luis Sáez Sáez

Mis 2 webs (sin publicidad) podrían interesar a ese Centro, profesores, alumnos: plantararboles.blogspot.com, un manual para reforestar, casi sobre la marcha, sembrando semillas de árboles autóctonos en zonas deforestadas, baldías, más o menos cercanas al lugar de su recolección. Y yofrenoelcambioclimatico.blogspot.com (MENOS es MEJOR). Salud, José Luis.