Trets d’identitat

• El nostre centre opta clarament per un model d’escola inclusiva, en la qual, el punt de partida és el respecte dels diferents ritmes d’aprenentatges i on tots els infants tinguin cabuda.
  • Partim d’una proposta pedagògica que té com a finalitat l’educació integral (àmbit motor, cognitiu, socio-afectiu i comunicatiu) dels nostres alumnes.
  • L’alumne és el protagonista del seu procés d’aprenentatge.
  • Estem convençuts que els aspecte emocionals (motivació, metes, expectatives, autoconcepte, autoestima) estan íntimament lligats amb les capacitats cognitives.
  • L’escola treballa de forma explícita, com a part bàsica del procés de socialització: els valors morals (esforç i responsabilitat); les habilitats emocionals (autoregulació) i les relacions interpersonals (respecte i diàleg) que permetran als infants formar part d’una societat canviant i plural.
  • Potenciem el treball col·laboratiu en contra d’un més individualista i competitiu.
  • L’avaluació és entesa com una eina de reflexió formativa i formadora que afavoreix la millora constant dels processos d’ensenyament – aprenentatge.
  • La nostra escola vol ser un espai de trobada entre famílies i docents a través del diàleg. Revaloritzant la tasca del professorat i el paper de les famílies com a part essencial en l’educació.

Missió

La principal finalitat de la nostra escola és contribuir al creixement personal dels nostres alumnes en el seu procés de socialització i individualització.

Desenvolupar al màxim les capacitats i competències de tots i cadascun dels infants, com a principi fonamentador de l’equitat i garantia, alhora, de la cohesió social.

Visió

Volem formar a persones que siguin capaços d’adaptar-se als canvis i poder decidir el seu futur.

Volem formar persones autònomes que puguin ser part activa de la societat canviant en la qual vivim de forma responsable.