🎭Carnaval a l’escola: Un festival submarí en honor als Objectius de Desenvolupament Sostenible🌊

El passat 9 de febrer, l’atmosfera a l’escola es va transformar en un espectacle submarí ple de color i creativitat per Carnaval. El tema d’aquest any va ser molt especial: la vida submarina, en consonància amb l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible número 14 (ODS 14) de les Nacions Unides, que busca conservar i utilitzar de manera sostenible els oceans, mars i recursos marins.

Cada classe va crear disfresses úniques relacionades amb la vida submarina i els seus habitants. Durant la setmana cultural, que va tenir lloc del 5 al 9 de febrer, els alumnes van endinsar-se en la investigació dels diversos ecosistemes marins, els seus habitants i les seves característiques úniques. A més, van posar a prova la seva creativitat dissenyant i elaborant les seves pròpies disfresses basades en aquest tema.

El divendres a la tarda, l’esperat moment va arribar: el desfilada de les classes pel pati de l’escola. Famílies i amics van omplir l’espai per presenciar l’espectacle submarí en primera fila. Cada classe va mostrar orgullosa el resultat del seu treball, desfilant amb disfresses impressionants que van transportar a tots els presents a les profunditats del mar.

Per acabar la jornada en un ambient de festa i solidaritat, l’AMPA de l’escola va organitzar una xocolatada popular. Els fons recaptats en aquesta activitat van ser destinats a una causa noble: la lluita contra el càncer infantil i a benefici de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona. Gràcies a la generositat de tothom, es va aconseguir reunir un total de 457,30 €, una suma que serà donada íntegrament per ajudar aquells qui més ho necessiten.

Aquest Carnaval va ser molt més que una simple celebració: va ser una oportunitat per educar i conscienciar sobre la importància de preservar la vida submarina i contribuir a causes humanitàries. A l’escola, no només celebrem la diversió, sinó també els valors de solidaritat, cooperació i sostenibilitat. Seguirem treballant junts per un futur millor, tant per al nostre planeta com per a les generacions futures.