Let’s Clean Up Europe 2024

El passat divendres 10 de maig tota l’escola vam participar en el “Let’s Clean up Europe”. Aquest és el tercer curs que hi col·laborem. Ens vam organitzar per comunitats (Petits, Mitjans i Grans) i ens vam repartir per diferents espais del Vallmoll: la comunitat de… Llegeix més»

Sessions de Facilitació

En el marc del programa PAcTE hem tingut la gran sort d’estar acompanyades en les sessions de Facilitació. Ens han ajudat a tenir una cultura de centre més reflexiva i participativa.
Algunes imatges de les nostres sessions de treball de l’equip impulsor.

Què estem fent a PAcTE

Aquests tram final de programa PAcTE estem avançant en implementar mesures basat en evidències, en el prototipatge. Hem fet una anàlisi de centre per fer una cerca d’una millora que volem implementar el curs següent. Estones de conversa i reflexió en equip.
Què és el prototipatge?
🎯Proposta… Llegeix més»

Setmana Cultural i Sant Jordi 2024

La setmana passada del 22 al 26 d’abril vam celebrar la Setmana Cultural a l’escola.
Tot va començar el dilluns amb uns jocs lingüístics. Vam jugar al taboo, el passaparaula, el tutifrutti i el gran dictat. Ens ho vam passar molt bé i vam poder… Llegeix més»

LA PAPERERA DE RETOLADORS

Famílies,
us informem que ja tenim col·locada la paperera per reciclar els retoladors. Està ubicada a l’entrada principal de l’escola. Recordeu que no es llencen al rebuig que es poden reciclar !
Animeu-vos  a utilitzar-la!

CARTA ALS MESTRES

Els delegats i les delegades verdes que formem part del comitè ambiental van escriure unes cartes al claustre per promoure l’ús de les ampolles reutilitzables!
Així conscienciem als i les mestres de l’escola !
GRÀCIES DELEGATS I DELEGADES !

DEFC 2024

Aquesta setmana el nostre centre ha celebrat el dia de l’educació física al carrer, aquest curs a Catalunya érem 331 centres educatius amb 63945 participants adherits a aquesta proposta, en aquesta ocasió sota el lema “Activitat física, salut mental”.
Les activitats les hem desenvolupat al llarg… Llegeix més»