TEATRE PELS ALUMNES DE L’INSTITUT

L’alumnat que cursa l’optativa de Creació Literària a 1r de Batxillerat de l’IES Manuel Sales i Ferré d’Ulldecona van representar una obra de teatre escrita per elles mateixes sobre les plantes a partir de la lectura realitzada a classe de poemes d’autors catalans sobre aquesta temàtica.

El públic de l’obra de teatre, representada a la Biblioteca de l’escola, va ser el nostre alumnat de l’Aula d’Acollida de 2n a 6t.

Va ser una activitat diferent, amb la que ens ho vam passar molt bé i ens va permetre entendre un espectacle teatral en català.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!