TALLER AUDIOVISUAL: EL REPORTATGE

Al taller de llengua de 6t hem treballat l’elaboració d’un reportatge. Aquesta tipologia textual l’hem redactat en llengua castellana. A les sessions de TAC hem triat el reportatge que més ens ha agradat de cada classe i hem editat un video explicant el procés seguit per crear cada treball.

D’aquesta manera li donem continuïtat als tastets de ràdio (ara ampliat també al vídeo) realitzat en cursos anteriors i que podreu consultar en aquest enllaç. El curs passat ens vam incorporar a Ràdio Escolars en Xarxa (REX) i vam emetre un ràdiotuit. El curs vinent seguirem treballant amb més eines audiovisuals.

Aquí teniu els vídeos que hem elaborat enguany.

També podeu escoltar el podcast de Ràdio Ulldecona

Esperem que vos agraden: