Tastets de ràdio 20-21

🎤 NOVETAT

Aquest curs 2020-21 els realitzen els alumnes de cicle mitjà (3r i 4rt).

La nostra escola s’ha incorporat a RÀDIOS ESCOLARS EN XARXA (REX), associació que promou l’ús de la ràdio com a eina pedagògica que facilita l’articulació d’espais curriculars amb la producció de continguts radiofònics. Els i les estudiants, mitjançant la seva paraula, expressada a través de l’emissora escolar, desenvolupen habilitats comunicatives orals i escrites, de pensament crític i creatives.

També comptem, per quart any consecutiu, amb la col·laboració de Ràdio Ulldecona.

Si voleu saber la nostra experiència i trajectòria, cliqueu en aquest document.

Durant el 1r trimestre, l’alumnat de 3r i 4rt han treballat en parelles o petit grup per a elaborar un guió sobre algun tema decidit per ells i després ho han enregistrat, amb l’objectiu de fer un programa per cada classe. Aquests programes es van difondre durant les vacances de Nadal a través de les ones de Ràdio Ulldecona.

Aqui en teniu el resultat d’aquest treball.

PROGRAMES:

3R A