21 DE MARÇ: DIA MUNDIAL DE LA POESIA

Sabeu què és un Jardí Poètic??

A l’Institut Manuel Sales i Ferré n’han fet un amb motiu del Dia Mundial de la Poesia.

És una iniciativa sorgida des de l’optativa de Creació Literària, de 1r de Batxillerat, cursada per exalumnes de la nostra escola, que ens explicaran en què consisteix aquest jardí en què les flors són poemes.

Cliqueu a la foto i podreu escoltar l’entrevista que Irina, Feliu, Adam i Meryam, de 4t B, els hem fet i les poesies que ens ha recitat l’alumnat de l’institut:

Recordeu que teniu tota la programació en aquest enllaç de Ràdio Escola Ulldecona

També hem visitat el Jardí Poètic amb alumnes de l’Aula d’Acollida de la nostra classe

i ens hem animat a llegir poemes!!

Ha sigut molt divertit i ens ho hem passat molt bé !!!!

Voleu conèixer altres jardins poètics a prop?

Tarragona inaugura el primer jardí poètic de la ciutat

Morella: El jardí dels poetes