PROPOSTES INFANTIL: P5
AQUÍ TENIU LES PROPOSTES PER AQUESTA SETMANA: del 11 de maig al 17 de maig
* Recordeu d’anar emplenant el calendari del mes de maig
1. DESCOBERTA D’UN MATEIX
- MOVIMENT:
Títol: Twister
Descripció: Fer un recorregut al terra amb peus i mans. Bé pegar el paper amb les diferents formes o dibuixar-lo.
- EMOCIONS:
Títol: PIPER: LA POR
Descripció: Veure el vídeo https://www.youtube.com/watch?v=qAIRXIckfMA
Parlar sobre el tema amb els infants.
“No hay una forma correcta de hacer las cosas, cada quien debe encontrar su camino”
2. DESCOBERTA DE L’ENTORN
Títol: La primavera
Descripció: treballar el vocabulari de la primavera
https://clic.xtec.cat/projects/estacio2/primaver/jclic.js/index.html
- EXPERIMENTACIÓ I INVESTIGACIÓ
Títol: Ou-pilota
Materials necessaris: ou, vinagre i got.
Objectiu: Observar que li passa a la closca de l’ou en contacte amb el vinagre.
Desenvolupament de l’activitat: Posar vinagre al got i a dins l’ou. Què passa en uns segons? Fa bombolletes l’aigua? Això és degut a la reacció química que fa la closca de l’ou amb el vinagre que farà que es vagi destruint a poc a poc la closca de l’ou. Ara el deixarem dintre del vinagre un dia i anirem observant.
Què ha passat? Hi ha closca? Toqueu-lo. A que és tou i sembla una pilota, però vigileu a dintre està el rovell. Mireu-lo a la llum.
3. COMUNICACIÓ I LLENGUATGES
- LLENGUA
- Títol 1: Què és què…?:
Material: 2 oueres, 12 quadrats de paper.
Descripció: Primer retalleu 12 quadrats de paper.
Escriviu aquestes paraules:
– Jugador 1: PILOTA, NINA, COTXE, AVIÓ, CONTE, ARBRE.
– Jugador 2: TAULA, ORDINADOR, CULLERA, POMA, MADUIXA, SOFÀ.
Col·loqueu les vostres paraules en la vostra ouera.
Per torns, feu la descripció d’un dels objectes perquè l’altre jugador encerti la paraula.
-
- Títol 2: Conte per llegir “El cocollop i els seus amics”
Descripció: Llegir el conte
Fer un dibuix i escriure una frase sobre el conte.
- MATES
Títol: BeeBot en viu
Descripció: Recordeu el joc del Beebot? El nostre Beebot era un ratolí robot. Anem a jugar?
1. Aneu a la porta de casa i feu el recorregut fins anar a l’habitació. Fixeu-vos quantes vegades aneu recte, gireu a dreta o a esquerra…
2. Conteu les passes que feu cada vegada que aneu en línea recta.
3. Doneu indicacions a un familiar vostre per fer el mateix recorregut: caminar recte, girar a dreta, girar a l’esquerra, número de passes…
* Ha arribat al mateix lloc? Creieu que li heu donat les indicacions adequades? Heu fet el mateix número de passes? I si no coincideix el número de passes, perquè deu ser?
- MÚSICA
Hola nens i nenes! Aquesta setmana esbrineu el so d’alguns animals. Per fer-ho mireu el vídeo que teniu a continuació:
https://. www youtube.com/watch?v=8sb2QTew-bA https://www.youtube.com/watch?v=p6uzxgPmKy4 Després escolliu el so de l’animal que més us hagi agradat i l’imiteu gravant-vos en un vídeo o àudio. A continuació, envieu-me el vídeo o àudio al meu correu: safasantacolomamu@gmail.com . Indiqueu-me en l’assumpte el nom de l’alumne/a i el grup. Espero impacient els vostres correus!!! Conxi |
ANIMEU-VOS A FER-NOS UN RETORN AL NOSTRE CORREU ELECTRÒNIC DE P5: sagradafamilia.infantil.P5@gmail.com
.- FINS LA SETMANA VINENT NENS I NENES ESPEREM QUE GAUDIU MOLTÍSSIM, UNA FORTA ABRAÇADA.US HI ESPEREM!!